Nu var det ett tag sen jag skrev.... det blir så ibland man hinner liksom inte.... ;)
Men nu är jag här och skall sammanfatta veckan lite!
I lördags åkte vi till Stockholm för att gå på Sixtens dop.... mycket trevligt, Jack älskade att leka och titta på alla barn... :)
Söndagen ägnades åt att att hjälpa syrran att packa!
Veckan han fortsatt med byggjobbare på taket, promenader, farmor besök, öppna förskolan..... ha ha ha snabbsammanfattning!
Tack och hej...
torsdag 24 mars 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar