torsdag 24 mars 2011

Uppdatering

Nu var det ett tag sen jag skrev.... det blir så ibland man hinner liksom inte.... ;)
Men nu är jag här och skall sammanfatta veckan lite!

I lördags åkte vi till Stockholm för att gå på Sixtens dop.... mycket trevligt, Jack älskade att leka och titta på alla barn... :)

Söndagen ägnades åt att att hjälpa syrran att packa!

Veckan han fortsatt med byggjobbare på taket, promenader, farmor besök, öppna förskolan..... ha ha ha snabbsammanfattning!

Tack och hej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar