måndag 7 mars 2011

Hipp hipp hurra!!!

I fredags fyllde Vera 6 år, tvärr hade hon inte hunnit hem. Men på lördan så var hon äntligen hemma, väldigt trött men hemma iallafall.... :) somna mitt i paket öppningen.... ha ha ha

I dag fyller min syster 35 år. Syrran GRATTIS på din dag!

Kram till er båda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar