I fredags fyllde Vera 6 år, tvärr hade hon inte hunnit hem. Men på lördan så var hon äntligen hemma, väldigt trött men hemma iallafall.... :) somna mitt i paket öppningen.... ha ha ha
I dag fyller min syster 35 år. Syrran GRATTIS på din dag!
Kram till er båda.
måndag 7 mars 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar