I lördags var det dags för det stora flyttlasset att gå.... eftersom alla "barnvakter" var med och flyttade så fick Jack hänga med så mycket det gick...
Vera fick passa honom litegrann så jag kunde lyfta några kartonger iallfall.
Jag och Jack hann även gå och titta när Ellen spelade match i sporthallen. Men så söt när hon spelade, i början när vi kom så hade hon jämt göra att vinka (tror att det var mest Jack som hon ville vinka til... ha ha ha). Fick även höra sen på eftermiddagen att hon hade gjort två mål... Mycket stolt Becca! :)
Vid 16 så skulle vi gå på Maltes 1 års kalas så hem och byta kläder och snygga till oss lite och sen fort iväg....Väldigt trevligt kalas och som vanligt så ääääälskar Jack när det är mycket folk omkring honom, så detta var toppen. Men när klockan började bli lite efter 18, då hade lillemannen kalasat färdig och var super duper trött, så då var det bara att packa ihop och åka hem. Vi hann inte ens se paket öppningen... men men så är det väl att ha barn.
Jack stupade i säng så fort vi kom hem och jag tror aldrig han har somnat så fort... :)
Idag så skulle Viktor plugga och jag och Jack hålla oss borta, så vi åker till flyttkaoset och hjälper till litegrann....
Sen tar vi oss en tur ut till Mesta för att träffa Märta och Rogga som är här hemma och packar ihop hennes grejor.... Om ca 4 veckor har vi henne i sverige igen.... :)
Men hur skall vi avsluta kvällen då? Kanske lite våfflor eftersom det inte blev några i fredags..... hmmmm det skulle nog vara gott.... :)
söndag 27 mars 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar