söndag 20 mars 2011

Nu kan han läsa också... ;)

2 kommentarer:

  1. jag har en stor tjej hemma som är vääääääldigt stolt över sin insats som barnvakt hela dagen i lördags =)
    o en liten tjej som jag tror är kär... o det är inte i Erik Saade längre...

    SvaraRadera
  2. Vi tyckte det var väääääldigt skönt att hon hjälpte oss, och oj vad duktig hon var.... det kan du hälsa henne... :)
    Åååååhhhhh men dom kan gifta sig.... ha ha lammkött!

    SvaraRadera