jag har en stor tjej hemma som är vääääääldigt stolt över sin insats som barnvakt hela dagen i lördags =) o en liten tjej som jag tror är kär... o det är inte i Erik Saade längre...
Vi tyckte det var väääääldigt skönt att hon hjälpte oss, och oj vad duktig hon var.... det kan du hälsa henne... :) Åååååhhhhh men dom kan gifta sig.... ha ha lammkött!
Den här bloggen är till för mina nära och kära som bor längre bort och som jag inte träffar så ofta, men självklart för alla som vill och tycker att det är kul att läsa om vad som händer i mitt och min familjs vardag!
jag har en stor tjej hemma som är vääääääldigt stolt över sin insats som barnvakt hela dagen i lördags =)
SvaraRaderao en liten tjej som jag tror är kär... o det är inte i Erik Saade längre...
Vi tyckte det var väääääldigt skönt att hon hjälpte oss, och oj vad duktig hon var.... det kan du hälsa henne... :)
SvaraRaderaÅååååhhhhh men dom kan gifta sig.... ha ha lammkött!