

Detta inlägg dedikerar jag till Johanna Oreeskovic min trognaste läsare här på bloggen.... :) puss snuttan!
Vad har hänt sen sist liksom... oj oj oj massor! Får nog bara uppdatera det senaste..
Jack har börjat på dagis och ja som de flesta vet som har barn så kommer sjukdomarna som ett brev på posten.
Vi lyckades vara friska i ca 4-5 veckor på dagis, det måste vara något slags rekord va? Men nu är vi inne i vabträsket som många andra också verkar vara i. För oss så är det Jacks mage, typ diarre... usch inte kul och oftast kör vi hårdast på nätterna så det blir inte mycket sömn för denna familj.
Men vi har även varit på bio. Jacks första biobesök, Vera och Morfar var också med. När lamporna dimmrades ner och filmen började rulla så började även Jack att hoppa ner på golvet upp på stolen, ner på golvet upp på stolen, efter 10 min så gav vi upp och gick ut. Så vi fick vänta ut filmen, tur att den bara var 40 min lång, sen blev det Mc Donalds inte ens det var kul.... ja ja han gillade att träffa Vera iallafall. Även tvillingarna Oreskovic var på plats och tyckte nog att det var bättre än vad Jack gjorde iallafall.
Som ni ser på korten så är det från bion, och sen är det mammas tuffa kille som provar sommar kepsen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar