söndag 27 november 2011

1:a advent

Alltså hallå.... ta er samman, vilken jävla julpynts stress....ALLA på FB bakar och pyntar och har sig!
Jag blir galen...måste jag också?

Så ja nu har jag tvångspyntat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar