Oj vad jag har mycket att se fram emot... :) känns riktigt bra!
Nu i mars så ska jag och Viktor gå på Anna Ternheim konsert, barnvakt och grejor... yeeey
I april ska jag ut och svänga mina lurviga, eller ne inte jag men dom som uppträder i musikalen Dirty Dancin, jag och brudsen.... i stockholm bo på hotell... me like!
Maj..... är det så att lilla familjen drar till spanien på en liten charter resa.... inte helt bokat meeeeen vi hoppas på att allt går i lås.... :)
Inte fy skam, sen ska man bara jobba lite till sen är det SEMESTER!
söndag 4 mars 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar