Nu har vi sett det.... Vinslöv!
Hyrde värsta vrålåket, en van som man satt typ "runt ett bord" där bak så oss gick det ingen nöd på trots 5,5 tim resväg.
Väl framme i Vinslöv hos Märta körde vi så klart en taco kväll med lite vin till det, satt inte fel! Men gamla kärringar som vi är... ;) så blev det en tidig kväll. Vi gick och la oss vid typ 22 tiden.
Men vi gick faktiskt upp kl 06 på lördan för att ta oss vidare mot Ullared, en resa på 2 tim.
Väl framme var klockan efter nio men ingen kö in så det var ju skönt.... men väl inne, herregud vad säger man... Jag hade jämt göra att kolla på allt så jag tappade ganska fort bort de andra, men jag körde på efter min plan.
Min plan var att ta mig bort till leksakerna och shoppa loss till alla kidsen familjen.... men herremingud vad folk det var.... såg typ inte leksakerna och när man inte hade planerat exakt vad man skulle köpa så var det svårt att strosa runt och titta och leta.
Men lite fynd blev det ju så klart, spenderade hela 1500 kr, men det känns som de köp jag gjorde var bra.
Sen drog vi oss hem mot Vinslöv igen, där vi drack vin och visade upp våra fynd för varandra.... Sen blev det lite mer vin och ja vi är ju inte mogna när vi alla är tillsammans.... men kul har vi.... :)
Åhhh mina tjejer är helt underbara!
måndag 21 november 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
ni är bäst!!
SvaraRadera// hon som dansade mest....