söndag 24 juli 2011

Våra byggare



När vi kom hem från våran mini semester i Norrköping så stod detta paket på vår trapp.... :) så otroligt gulligt av våra byggare att ge denna till Jack.
Jack har verkligen tittat och varit hur nyfiken som helst och velat prova deras verktyg och vinkat åt dem... ha ha men för oss är det helt ok om han blir byggare, så kan vi bygga mer på vårt hus... ;)

Så tack Lundby Bygg AB vi är super nöjda med ert arbete och med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar