fredag 20 maj 2011

Gräsänka

Jaha då var man "lämnad" i helgen... eller ja alltså inte på riktigt och jag har ju sällskap av Jack. Viktor skall åka till Gävle och någon typ av innebandy turnering med jobbet.... antar att det är mer öl än spel.... ;)

Jag och Jack tänkte underhålla mormor och morfar i morgon och även sova kvar.... kan bli spännande... om han vaknar vid sex så går jag ner med honom och går upp igen... ;)
På söndag så kommer Göran och pappa hit och börjar bygga på altanen... jag ska även försöka ge dom ett handtag , men men vi får se hur det går... jag kanske bara är ivägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar