tisdag 10 maj 2011

Första badet





Idag var vi ute och hälsade på Sara och Malte på deras land. Där badades det i poolen och vi prov doppde tårna (och rumpan) i mälarn.... liiiiite kallt var det men spännande. Poolen var dock varm så den var mer populär... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar