När ska man ha tid att blogga? Det är det som är den stora frågan.
Jobba, hem till familjen, busa fram tills lillen ska sova, sen kraschar man ju själv ner i soffan.... och sen ska man sova! Vart ska man ta krafterna ifrån? Det kanske löser sig... vi får se!
söndag 9 oktober 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar