lördag 11 juni 2011

Barnkalas





Idag hade vi barnkalas för Jack och för Leo och Noah som blev 3 år idag. Vi höll till ute i Hällberga och det var fullt med barn. Vet inte om Jack förstod så mycket men nu har han ätit tårta för första gången... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar